Στη χοροθεατρική πρακτική του studio ekfrasis λειτουργεί atelier, ως προπαρασκευαστική φάση στην προετοιμασία κάθε νέας παραγωγής.
Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν συνδέεται με casting ή selecting.Το atelier οδηγεί την ομάδα σε βαθιά σχέση με το θέμα της παραγωγής, στο περιβάλλον και την ποιητική της μελλοντικής παράσταση.
Ο κύριος στόχος του είναι να αφυπνίσει τη δημιουργική φύση και να δημιουργήσει το περιβάλλον των συνθηκών ζωής της νέας παραγωγής.
Σε ένα άλλο επίπεδο το atelier έχει το χαρακτήρα μιας ειδίκευσης και επέκτασης του ορίζοντα και των δημιουργικών δυνατοτήτων των μετεχόντων.
Η διαδικασία μέχρι τη τελική δημιουργία της ποιητικής πραγματικότητας μοιάζει με την προσπάθεια να ζήσει κάποιος, έτσι όπως αυτός είναι, χωρίς να αλλάξει το κέντρο του,σε μια παράλληλη πραγματικότητα με τις συνθήκες της μελλοντικής παράστασης.
Συχνά ένα μεγάλο μέρος της άσκησης αφορά στην προσπάθεια να αποποιηθεί η ομάδα τις μαζικές αντιλήψεις «να αρέσω σε κάθε περίπτωση», «να πουλήσω γέλιο, συγκίνηση, δάκρυ», «να μη ρισκάρω», «να κινηθώ με βάση τις ευκολίες μου» γεγονός που απομακρύνει τον άνθρωπο της τέχνης – όσο και τον άνθρωπο γενικά- από
την ποιητική του αλήθεια.
Ο κύριος στόχος του είναι να αφυπνίσει τη δημιουργική φύση και να δημιουργήσει το περιβάλλον των συνθηκών ζωής της νέας παραγωγής.
Σε ένα άλλο επίπεδο το atelier έχει το χαρακτήρα μιας ειδίκευσης και επέκτασης του ορίζοντα και των δημιουργικών δυνατοτήτων των μετεχόντων.
Η διαδικασία μέχρι τη τελική δημιουργία της ποιητικής πραγματικότητας μοιάζει με την προσπάθεια να ζήσει κάποιος, έτσι όπως αυτός είναι, χωρίς να αλλάξει το κέντρο του,σε μια παράλληλη πραγματικότητα με τις συνθήκες της μελλοντικής παράστασης.
Συχνά ένα μεγάλο μέρος της άσκησης αφορά στην προσπάθεια να αποποιηθεί η ομάδα τις μαζικές αντιλήψεις «να αρέσω σε κάθε περίπτωση», «να πουλήσω γέλιο, συγκίνηση, δάκρυ», «να μη ρισκάρω», «να κινηθώ με βάση τις ευκολίες μου» γεγονός που απομακρύνει τον άνθρωπο της τέχνης – όσο και τον άνθρωπο γενικά- από