Sep 28, 2012

έτσι όπως

Θέλω να αντιληφθώ τις προσωπικές μου φυγές,  τα τεχνάσματα και τις τυποποιήσεις.
Ψάχνω στο χορό μια εκφραστική δύναμη απολύτως έντιμη.
Δεν θέλω  η κίνηση  να εξαρτάται από την επίδοση, την ωραία γραμμή και την κανονιστική  ισορροπία.
Θέλω να εκφράζει αισθητικά δυνατά τις ορμές, τις επιθυμίες, τους φόβους, τον πόνο,  τις αντιδράσεις των ζωντανών ανθρώπων.
ύ π ν ο ς  -  θ ά ν α τ ο ς,   
σ ώ μ α, α ί μ α, γ υ μ ν ό, 
σ ι ω π ή - λ ό γ ι α,  
 μ ν ή μ η, λ ή θ η,  
ή τ τ α, μ ε τ ά ν ο ι α
γυναίκες - barbies, γυναίκες- αυτόχειρες   

α π ο υ σ ί α
είναι θέματα που καιρό τώρα διερευνώ, οι απαντήσεις τους (επιμέρους πάντα, σε χρόνους όχι τελεσίδικους - τετελεσμένους, χωρίς  σιγουριά  αβυσσαλέα) αποτελούν για μένα τον καμβά για το παραγόμενο καλλιτεχνικό γεγονός.
Εστιάζω στη δοκιμή εξερεύνηση της κίνησης αξιοποιώντας
μ ο  υ σ ι κ ή,  λ ό γ ο,  
α ν τ ι κ ε ί μ ε ν α, 
φ ω ς,  σ κ ι ά.
Τα θέλω όλα μαζί.
Θέλω να αποτελούν μέρος
ενός ευρύτερου καλλιτεχνικού πλαισίου

Μερικά  ερωτήματα  από τις λύσεις  των οποίων 
επιθυμώ να εκπλήσσομαι:
· τι είναι αυτό που δημιουργεί μια σχέση σκηνική
· ποιο είναι αυτό που την καθορίζει
· τί την κάνει να εξελίσσεται
· πώς μπορώ  να δράσω στη σκηνή φυσικά
τόσο όσο και στη αληθινή ζωή.
· πώς μπορώ να αλληλεπιδρώ
- Ποια είναι τα όρια ελευθερίας και αδιακρισίας  κατά την αλληλεπίδραση ερμηνευτών και κοινού.
μάρω γαλάνη